Dimarts

    DIMARTS: DIA 2

     

    ESMORZAR

    per a esportistes

    • Cafè amb llet desnatada.
    • Una llesca de pa integral amb una truita francesa d'un ou sencer i dues clares d'un altre ou amb dos talls de pernil ibèric picadetes.
    • Una peça de fruita.

    per a homes

    • Cafè amb llet desnatada.
    • Una llesca de pa integral amb un rajolí d'oli d'oliva extra verge.
    • Dos talls de pernil ibèric.
    • Una peça de fruita (qualsevol excepte el plàtan, el mànec i el meló).

    per a dones

    • Cafè amb llet desnatada.
    • Dues biscotes de pa integral torrat amb un rajolí d'oli d'oliva extra verge.
    • Dos talls de pernil ibèric.
    • Una peça de fruita (qualsevol excepte el plàtan, el mànec i el meló).

    MIG MATÍ

    • Una peça de fruita (qualsevol excepte el plàtan, el mànec i el meló).
    • Dos nous.

    DINAR

    • Beguda: Una copeta de vi negre, aproximadament 150 ml. Opció només per als homes.
    • Evitar: Pa.
    • Dinar: Albergínia farcida de carn picada (meitat vedella, meitat pollastre) ofegada amb tomàquet natural triturat i gratinat amb un tall de formatge light.

    BERENAR

    per a esportistes

    • Un iogurt desnatat.
    • Un Biscota de pa integral torrat amb tomàquet triturat.
    • Dos talls de pernil ibèric.
    • Dos nous.

    per a homes

    • Descafeïnat amb llet o infusió relax o til·la-taronger.
    • Un iogurt desnatat.
    • Dos nous.

    per a dones

    • Descafeïnat amb llet o infusió relax o til·la-taronger.
    • Un iogurt desnatat.
    • Una unça de xocolata negra pur.

     

    SOPAR

    • Beguda: Una copeta de vi negre, aproximadament 150 ml. Homes i dones.
    • Evitar: Pa.

    Dinar: Un bol de brou d'olla. Dos talls de pernil ibèric i una llauna de tonyina en oli ben escorreguda. Per postres, una unça de xocolata negra pur.

    Licencia de Creative Commons
    © Dieta sana. Drets reservats

    Please publish modules in offcanvas position.

    Free Joomla templates by L.THEME